söndag 7 februari 2016

Pelargonsticklingar och lite helgfix

 
Hej!
 
Hoppas er helg varit toppelitopp!
 
Jag har hunnit med en hel del på min todolist.
Bland annat ett projekt i köket som ni ska få se bättre nån
dag bara allt är klart, målat runt vedspisen i köket för oj
vad slitage det blir, planterat om alla vintevilande
pelargoner och tagit sticklingar.
En massa jobb har jag hunnit med mellan varven och
 snart ska jag avslöja vad det är jag ska göra inom jobblivet.
Kan säga att det är en dröm jag haft sedan många år
tillbaka men aldrig liksom kommit igång.
Allt ska klaffa med Emil och hans tider för att han ska
 få det så bra som möjligt.
 
Näpp...nu dags att ta tag i söndagssysslorna, bada
barn, packa väskor och allt som hör till.
Imorgon ska i alla fall Emil få komma till skolan.
 
Finaste kvällen önskar jag er.
 
Vi ses!
Kram/Caroline
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar