fredag 5 februari 2016

När knopparna brister...

Nån mer än jag som känner av våren
trots att det bara är början på februari?
 
 
 
Mina ljusstakar i glas från Iittala,
åh vad jag är glad i dom.
 
 
Vårvintrigt i vardagsrummet.

 
Syrenkvist vars knoppar börjat brista .

 
Brista minsann och det får mig att tänka att
 faktiskt är det inte alls länge kvar innan det är så ute.

 
Mollie putsar sig fin i soffan.
Vår älskade älskade Mollie.



 
Köpte mig en blomma igår som påminner om små små vitsippsblommor.

 
Gladaste fredagen önskar jag er alla!!
Hoppas ni har det fint.
 
Här inväntar jag och barnen pappan i huset som ska handla en
massa godsaker till helgen.
Det är ju mellopremiär imorgon...det får man inte missa!
 
Vad ska ni göra under helgen?
Här planerar jag för att väcka alla pellisarna till liv.
Ny jord och ett rejält tag med saxen, sen är det
bara att vänta och se när det börjar grönska.
 
Vi ses!
Kram/Caroline
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar