tisdag 2 februari 2016

Bildregn

Bjuder på ett bildregn från Novalies rum...
 
 
Rottingstol Loppis, Spetsgardin Loppis, Säng Blocket,
Plädar loppis.
 
 
Taklampa Ikea, Vimpel Numero 74, Docksäng Jollyroom,
Dockvagn Lokal köposäljsida
 


 






 
Prinsessan på ärten, möbler med tillbehör från Maileg.

 
Prinsessan på ärten Maileg
 
 
 




 
Hej!
 
Hoppas er tisdag är toppen.
Här fortsätter Emil och Novalie springa på toa och har
 pågått sedan lördag då det började med hög feber.
Tvättmaskiner och tumlare går snart dygnet runt...
Antar att det inte blir varken skola eller jobb för
nån av oss denna vecka.
 
Ovan lite bilder från Novalies lilla rum.
Rummet byggde vi av en del av vårt gigantiska sovrum och
det blev helt ok med tanke på storleken.
Detta är lagom stort.
Emil är den av barnen som har störst sovrum med egen toalett.
 
Hoppas ni får en fortsatt fin tisdag så ses vi.
 
Kram/Caroline
 
PS. Jag tror jag kommit på varför bilderna var suddiga i tidigare inlägg...
trodde ärligt en sväng jag behövde gå till optiker och kolla närsyntheten ;)
Så nu ska jag sätta mig och ändra tidigare inlägg...tur det endast var några knapptryck.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar