fredag 29 januari 2016

Fredag, arbetsplats, nya ljusstakar och livet.

 
Nytt större bord till arbetsplatsen/pysselvrån har jag ordnat med.
 
 
Discokulan hänger uppe sedan förra fredagen redo för nästa disco.

 
Nya ljusstakarna och en vårig helgbukett.

 

 
Loppisskål i mässing för en femma.

 
Från hallen...

 
Hyllor som slukar en massa massa förvaring, pärmar och plock.


 
Stickad stor sjal jag gärna lägger om rygg och
axlar sådana här ruggiga dagar. 


 
Hej finaste!
 
Fredag fredag den bästa känslan.
Den bästa dagen på hela veckan då man har helgen framför sig,
familjen är samlad och man diskuterar helgens planer och önksemål.
Jag älskar älskar den dagen!!
 
Här har veckan gått i en endaste depplunk då Mollie, vår katt försvann
i måndags då hon för första gången efter att ha varit hon oss
en månad skulle få börja lära sig att gå ut.
Hon bara stack! och är helt borta...
Sedan fick vi tråkiga besked samma dag om min far som är
svårt cancersjuk, att dom avslutar all behandling nu.
Så som sagt...denna vecka har varit riktigt depp och
gråten och uppgivenheten har gått hand i hand.
 
Men nu...fredag och mys med barnen!
Ser ni förresten mina nya ljusstakar.
FESTIVO
Är så glada i dom och önskar mig flera.
Och så har det lilla pysselbordet bytts ut mot ett rejält stort
bord så jag kan sitta och jobba samtidigt som barnen målar och pysslar.
 
 
Nu ropar största godisskålen på mig.
Fin kväll till er!
 
Kram/Caroline
 
PS. Tycker bilderna är suddiga. Nån mer som tycker det eller är det min dator??
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar