tisdag 19 januari 2016

Bildregn på lite vår i vardagsrummet

 
Vackraste dov ljusrosa hortensia
 
 
 
Nya soffan från Ikea i den perfekta gråa färgen enligt mig ;)

 
Loppisfyndade ljuskoppar på en bricka i mässing.


 
Förra sommarens bästa loppisfynd är denna charmiga lampa.



 
Bästa januariljuset.



 
Förra veckans riktiga fynd är dessa ljusstakar för
 en femma styck på Röda Korset.

 
Gokväll!!
Ja det blev bildregn minsann....
 
Hoppas er dag varit bra.
Här har jag haft flickorna hemma idag då nån hade kräkts
på förskolan, vi tar det säkra före det osäkra och
 håller oss på avstånd så att säga.
Imorgon får vi se hur läget är där.
 
Lite vår (med betoning på lite) har fått smyga sig in i vardagsrummet,
fast vi har riktig vargavinter.
Vi går ju ändå mot ljusare tider och då får jag sån lust
att inreda med ljusa dova pasteller.
Längre frampå ska jag även få in lite
 vårfrächa färger på kuddarna också.
Vad tror ni om grått, ljusrosa, ljusblått och varför inte lite ljus dov mint?
 
Annars börjar jag nu bli lite trött på denna enormt kalla vinter vi har....
det får gärna vara vinter och snö men kanske liiite varmare än
 25 grader så man kan ta med barnen ut och leka.
Till helgen skulle det bli lite bättre temp trots allt.
 
Ha en riktigt fin kväll.
 
Vi ses!
Kram/Caroline
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar